رئیس استودیوی رمدی در جلسۀ سهامداران توضیح داد که چرا این کمپانی تصمیم گرفته است با همکاری راکستار گیمز، ریمیک بازی‌های Max Payne را بسازد. تص...

رئیس استودیوی رمدی در جلسۀ سهامداران توضیح داد که چرا این کمپانی تصمیم گرفته است با همکاری راکستار گیمز، ریمیک بازی‌های Max Payne را بسازد.

تصمیم استودیوی فلاندی رمدی گیمز (Remedy Games) مبنی بر همکاری با راکستار گیمز (Rockstar Games) برای ساخت ریمیک دو نسخۀ اول Max Payne، یکی از غافلگیرکننده‌ترین اخبار 2022 به حساب می‌آید. مطمئناً شنیدن دلایل این سازنده حول انجام ریمیک عناوین مذکور برای طرفداران جذاب باشد.

ترو ویرتالا (Tero Virtala)، مدیرعامل استودیوی رمدی گیمز، در جلسۀ سهامداران توضیحاتی را پیرامون این تصمیم‌گیری ارائه داد. ویراتالا در این باره گفت:

دلایل زیادی وجود دارد، یکی از آن‌ها این است که ما با «مکس پین» طرف هستیم، این یک بازگشت به خانه و ریشه‌ها به حساب می‌آید.

ویرتالا در ادامه توضیح داد که برای رشد هر چه بیشتر شرکت، بسیار خوب است که چندین تیم رهبری، روی پروژه‌های گوناگون کار کنند و از آنجایی که دی‌اِن‌اِی Max Payne در تمامی عناوین دیگر آن‌ها تا به این تاریخ وجود دارد، این بسیار کمک‌کننده است که از ابزارها و موتورگرافیکی برای ساخت یک بازی ریشه‌ای استفاده شود.

ریمیک دو نسخۀ اول Max Payne با بهره‌گیری از جدیدترین نسخۀ موتورگرافیکی اختصاصی رمدی یعنی نورث‌لایت انجین (Northlight Engine) ساخته و با همکاری و تامین بودجۀ راکستار گیمز (Rockstar Games) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد. در حال حاضر این ریمیک‌ها مرحلۀ ایده‌پردازی را طی می‌کنند.